PERCEPTIVITY OF CAMPAIGN BY VOTERS IN UNISON ELECTIONS IN THE PROVINCE OF RIAU 2015 (Case Study: The Unison Elections In Rokan Hulu and Dumai District)
Abstract
Keywords: campaign, money politics, voters, election participants
Full Text:
PDF (Bahasa Indonesia)References
Ardial. (2009). Political Communication, Jakarta: PT. Indeks
Cangara, Hafied. (2009). Political Communication. Jakarta: PT Raja GrafindoPersada
Fahmi, Sy. (2010), Politik Pencitraan. Jakarta: Gaung Persada Press
Firmanzah.(2007). Marketing Politik. Jakarta: Yayasan Obor Indonesia
Firmanzah.(2008), Marketing Politik Antara Pemahamandan Realitas, Jakarta: Yayasan Obor Indonesia
Jupendri.(2016). Dasar-dasar Ilmu Komunikasi. Yogyakarta: Pustaka Ilmu
Marijan, Kacung. (2010). Sistem Politik Indonesia, Jakarta: Kencana Media Prenada Media Group
Mulyana, Deddy. (2013). Political Communication. Bandung: PT. Remaja Rosdakarya
Nair, Brian Mc. (2015).An Introduction To Political Communication. Bandung: Nusa Media
Nair, Mc Brian. (2003) An Introduction To Political Communication. New York: Routledge
Nimmo, Dan (2005).Komunikasi Politik; Komunikator, Pesandan Media. Bandung: PT Remaja Rosdakarya
Nurhadi, Zikri Fachrul. (2015). Teori-Teori Komunikasi, Bogor: Ghalia Indonesia
Pawito. (2007). Penelitian Komunikasi Kualitatif, Yogyakarta: LKiS
Prihatmoko, J. Joko. (2008). Mendemokratiskan PEMILU dari system sampai elemen teknis, Yogyakarta: PustakaPelajar
Ritzer, George (2007). Sosiologi Ilmu Pengetahuan Berparadigma Ganda, Terjemahandari A Multiple Paradigm Science oleh Alimanda. Jakarta: PT. Raja Grafindo Persada
Satori, Djam’an & Komariah, Aaan. (2009). Metodologi Penelitian Kuantitatif, Bandung: Alfabeta
Sayuti, Solatun Daulah. (2014). Komunikasi Politik. Bandung: PT. Remaja Rosda Karya
Sugiyono.(2010). Metode Penelitian Administrasi. Bandung: Alfabeta
Suharizal.(2012). Pemilukada, Jakarta: PT. Raja Grafindo Persada
Susanto, Eko Harry. (2010). Komunikasi Manusia, Jakarta: Mitra Wacana Media
Tim PenelitiFisip UMM (2006). PrilakuPartaiPolitik. Malang: UPT. Penerbitan Universitas Muhammadiyah Malang
Umiarso & Elbadiansyah.(2014). TeoriInteraksionismeSimbolik. Jakarta: PT Raja Grafindo Persada
Venus, Antar. (2007). Manajemen Kampanye. Bandung: Simbiosa Rekatama Media
Wibowo, PramonoAnung (2013). Mahalnya Demokrasi Memudarnya Ideologi. Jakarta: Kompas
Penelitian, JurnaldanPeraturan
Sunyoto (2009) Disertasi, Sunyoto (2009) Prodi.Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Program Pascasarjana Universitas Muhammadiyah Malang tentang Strategi Komunikasi Politik Caleg di Kabupaten Tulungagung
Jurnal, http://www.academia.edu/5254598/fenomena_politik_uang_dalam_pilkada diunduh 17 desember 2014
Jurnal, Uncorrected page proof.Copyright © 2012 by CQ Press, a division of SAGE. No part of these pages may be quoted, reproduced, or trans¬mitted in any form or by any means, electronic or mechanical, without permission in writing from the publisher.
Undang-Undangnomor 8 tahun 2015
Undang-UndangNomor 32 Tahun 2004
PeraturanPemerintahnomor 6 tahun 2005
Peraturan KPU nomor 7 tahun 2015